Mikrodonacje Siepomaga i PayU GPO - nowa forma wspierania Podpopiecznych!
PayU GPO, wiodący dostawca usług płatniczych dla e-commerce w regionie CEE, oraz Siepomaga, fundacja i największa platforma zbiórek charytatywnych online w Polsce, ogłaszają strategiczną współpracę. Efektem wspólnej pracy obu podmiotów jest uruchomienie nowej funkcjonalności w ramach bramki płatniczej PayU dla sprzedających i kupujących online - mikrodonacji.
Mikrodonacje umożliwiają kupującym wspieranie różnych celów charytatywnych podczas zakupów w wybranych sklepach internetowych, które korzystają z formatki płatniczej PayU. Kupujący mogą dobrowolnie dodawać niewielkie datki charytatywne do swoich zamówień w sklepach internetowych podczas płatności. Zebrane środki są następnie przekazywane na konto wybranej organizacji charytatywnej za pośrednictwem operatora mikrodonacji, którym jest Siepomaga.
Patryk Urban, członek Zarządu Fundacji Siepomaga, również wyraził swoje podekscytowanie współpracą, podkreślając, że: Zaangażowanie PayU oraz technologiczne możliwości otwierają nowe perspektywy skuteczniejszej pomocy. Wspólna misja obu organizacji to uczynienie świata lepszym miejscem dla wszystkich potrzebujących.
Jednymi z pierwszych dużych podmiotów e-commerce, w których już działają mikrodonacje, są platformy Pyszne.pl oraz OLX. Dzięki zaangażowaniu i wsparciu Pyszne.pl i OLX od samego początku, mikrodonacje mogą trafić do milionów odbiorców, przyczyniając się do zebrania środków na rzecz realizacji szlachetnych celów charytatywnych.
Jak przekazać mikrodonację z PayU i Siepomaga?
Mikrodonacje działają w bardzo prosty sposób. Podczas finalizowania zakupów w sklepie internetowym współpracującym z PayU, klient ma możliwość zwiększenia płatności o niewielką kwotę (dostępne są zawsze 3 opcje sugerowane na podstawie wartości zamówienia) na rzecz wybranej organizacji charytatywnej. Datki można przekazywać podczas płatności w złotówkach Blikiem lub przelewem online na stronie płatniczej PayU. Datek jest dobrowolny, dlatego klient sklepu samodzielnie go zaznacza. Zebrane środki są następnie przekazywane za pośrednictwem Siepomaga na konto wybranej organizacji.
Ogłoszona współpraca między PayU GPO a Siepomaga
Nie tylko ułatwia przekazywanie wsparcia, ale także otwiera nowe perspektywy dla osób chcących angażować się w działania charytatywne oraz dla tych, którzy potrzebują pomocy. To krok w kierunku budowania bardziej wspierającej i solidarnej społeczności internautów. PayU potwierdza swoje zaangażowanie w kreowanie pozytywnego wpływu na świat, a wspólnie z Siepomaga staje się liderem innowacyjnych rozwiązań charytatywnych opartych na technologii płatniczej.
Kontakt dla mediów
- Justyna Grzyl, PayU GPO, prasa@payu.pl
- Michał Karnafel, Siepomaga, michal.karnafel@siepomaga.pl
- Anna Gajewska, PR Calling, anna.gajewska@prcalling.pl