type Hospital
location Szamotuły, wielkopolskie
Nadrzędnym celem Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Szamotułach jest świadczenie usług medycznych na wysokim poziomie zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi i oczekiwaniami pacjentów, zapewniając im i osobom odwiedzającym, a także personelowi przyjazne oraz bezpieczne warunki pobytu i pracy zgodnie z misją
„JAKOŚĆ OPIEKI I BEZPIECZEŃSTWO PACJENTÓW NASZYM NADRZĘDNYM CELEM”
Mając na uwadze, ciągłą poprawę jakości świadczonych usług w Zakładzie opracowano i wdrożono system zarządzania jakością, zgodny z międzynarodową normą ISO 9001: 2015.
Spełniając kryteria powyższej normy, zobowiązujemy się do przestrzegania jej wymagań i do ciągłego doskonalenia efektywności powyższego systemu.
Zadania stojące przed naszą placówką w zakresie zarządzania jakością są realizowane poprzez:
- udzielanie najwyższej jakości świadczeń medycznych oraz promowanie zdrowia,
- planowane wyposażanie komórek organizacyjnych w sprzęt i aparaturę,
- poprawę warunków bytowych pacjentów korzystających ze świadczeń zdrowotnych zakładu,
- dążenie do poprawy warunków pracy personelu,
- podnoszenie kwalifikacji zatrudnionego personelu.
Kierownictwo SP ZOZ dokonując okresowych przeglądów funkcjonowania systemu zarządzania, weryfikuje politykę jakości, przystosowując ją do zmieniających się warunków.
Zakład nasz zarządza ryzykiem, a tym samym wszelkie decyzje o znaczeniu strategicznym w obszarze świadczenia usług medycznych podejmowane są w oparciu o wyniki szacowania i oceny ryzyka przeprowadzonej zgodnie z wcześniej przyjętą metodyką.
Polityka Jakości jest znana wszystkim pracownikom zakładu, oraz podana do wiadomości zainteresowanym pacjentom i ich rodzinom.
W oparciu o ogólne zadania jakościowe opracowane są cele szczegółowe podlegające zatwierdzeniu i okresowo weryfikowane przez Dyrektora.
Kierownictwo Zakładu zobowiązuje się do zapewnienia zasobów i środków niezbędnych do realizacji powyższej polityki.
Loading...